Sıkça Sorulan Sorular
Kargolama şekli nasıl? Ürün nasıl kargolanıyor, bozulur mu, kırılır mı, erir mi?
Ürünler zarar görmeyecek şekilde baloncuklu poşete sarılı bir şekilde kargolanıyor. Son kullanma tarihleri kutu üzerinde yer alıyor. Tarihlere göre tüketilmesi durumunda herhangi bir bozulma olmayacaktır. Erime potansiyeli olacak ürünler soğuk jel ile gönderiliyor.
Nasıl sipariş verebilirim?
www.butterfly.com.tr sitesinden ürününüz seçip, sepete ekleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.
İstanbul dışında şubeniz var mı?
İstanbul dışında şu an için şubemiz bulunmuyor. Ancak dönemsel olarak bazı bölgelerde şubelerimiz açılmaktadır.
Hangi şube ne zaman açık? Şubelerinizi nasıl bulabilirim? Şubeleriniz kaçta açılıyor?
Şube çalışma saatlerimiz 10.00-22.00 arasındadır.
Kapıda ödeme var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmuyor.
İstanbul içine tüm Türkiye’ye ya da yurtdışına sipariş edebiliyor muyuz?
İstanbul içi ve dışına siparişler kargo/kurye ile ulaştırılmaktadır. Yurt dışı gönderimleri için lütfen iletişime geçiniz.
Ürünlerinize kapsamlı olarak nereden bakabiliriz?
Tüm ürünlerimiz www.butterfly.com.tr online sitemizde ve/veya şubelerimizde yer almaktadır.
Özel günlere ilişkin (doğum günü, yılbaşı vb.) ürün/hediye üretiyor musunuz? Mesela pasta ya da hediyelik çikolata paketi gibi.
Özel günlere ilişkin ürünlerimiz sitemize güncel olarak ekleniyor.
Ürünün boyutunda/yazısında bir değişiklik yapılabiliyor mu?
Boyutla veya yazı ile ilgili değişiklik yapılabilir. Bunun için 0212 352 77 83 nolu numarayı arayıp yardım alabilirsiniz.
Glütensiz/şekersiz/laktozsuz/vegan ürünleriniz var mı?
Var. Ürün isimlerinde ve/veya açıklama kısımlarında mutlaka belirtiyoruz.
İnternetten sipariş verebilir miyiz?
www.butterfly.com.tr online sitemizden sipariş verebilirsiniz.
Toplu sipariş verebilir miyiz?
Toplu sipariş için; +90 545 149 66 46 numarası ile irtibata geçebilirsiniz.
Hediye paketini nasıl seçebilirim?
Hediye paketi kullanmıyoruz. Özel olarak tasarlanmış kendi kutularımız ile gönderim sağlıyoruz.
Sipariş ortalama kaç günde teslim ediliyor?/Aynı gün teslimat var mı?
İstanbul içi aynı gün teslimat için kurye seçeneğini seçebilirsiniz. Siparişler ortalama 3 iş günü içinde teslim oluyor.
Siparişim belirtilen günde teslim olmadı nasıl ulaşabilirim? Kargoda çıkan sıkıntılar için kimle konuşabilirim?
Siparişleriniz ile ilgili; 0212 352 77 83 no'lu numarayı arayabilirsiniz.
Hediye ürünlerde faturanın gönderilmemesini nasıl sağlayabilirim?
E-fatura mükellefiyiz. Fatura sipariş veren kişiye mail olarak iletilir. Alıcıya herhangi bir fatura gitmiyor.
Franchising veriyor musunuz?
Bu konu ile ilgili ; kurumsal@butterfly.com.tr ve/veya online@butterfly.com.tr mail adreslerine mail atarak bilgi alabilirsiniz.